Правила поведінки в комп'ютерному класі
Практична робота "Створення інфографіки "Правила поведінки в кабінеті інформатики"
Динамічна візуальна мова програмування SCRATCH
,Презентація "Керування об'єктами в SCRATCH"
Практична робота «Розробка проектів з використанням команди повторення»
Проект "Акваріум" Проект "Кругообіг води в природі"
Практична робота "Створення лабіринту в SCRATCH"
Розв'язування логічних задач на мові Pascal
Роль математичної логіки в інформатиці
Моделювання логічних операцій на мові програмування Pascal
Цікаві задачі
1) Спрощений розклад в університеті містить три пари лекцій в день. При цьому:
- математик наполягає, щоб його лекції не були останніми;
- фізик може вести 2 або 3 пару;
- хімік не може вести 2 пару, а може 1 або 3 пару.
Учні вимагають, щоб не було подвоєних пар по одному предмету.
Розв'язання задачі на мові Pascal
2) У змаганнях з художньої гімнастики приймають участь 4 дівчини: Катерина, Олена, Світлана та Дарина. Вболівальники висловили припущення щодо можливих переможницях:
- першою буде Світлана, другою Олена;
- другою буде Світлана, Дарина – третьою;
- Катерина буде другою, Дарина – четвертою.
По закінченню змагань виявилося, що в кожному припущень тільки одне з висловлювань вірне, а інше хибне. Яке місце на змаганнях зайняла кожна з дівчат, якщо всі вони зайняли різні місця?
Розв'язання задачі на мові Pascal
3) На екзамені викладач пропонує студентам визначити,які з п’яти тверджень істинні, а які хибні. Студент знає, що завжди викладач дає істинних тверджень більше, чим хибних, і ніколи не задає підряд три питання, які вимагають однакової відповіді. Єдине питання, на яке він знає відповідь – друге (істинне, хибне?). Це вже гарантує правильні відповіді на всі питання. Якими повинні бути ці питання?
Розв'язання задачі на мові Pascal